Aplikasi rekodkan salasilah keluarga
Terdapat satu laman web yg membolehkan anda dan saudara mara yg jauh merekodkan susur galur keluarga anda dengan mudah dan diakses oleh mereka.laman web yg dimaksudkan adlh; http://www.myheritage.com/.
Untuk memulakannya, anda perlu masukkan maklumat yg diminta seperti nama anda,bapa,ibu,email dan sebagainya.setelah anda melengkapkanny,anda akn dibawa ke page samada mahukan aplikasi yg berbayar atau free.
Selepas membuat plhn tersebut,anda diminta utk membuat pasword. page pengenalan akan muncul untuk memberitahu apa fungsi&aplikasi yang disediakan.kemudian anda diberi peluang untuk membuat page khas utk keluarga anda seperti ".......myheritage.com.
dengan arahan yang diberikan,maka anda boleh la mulakan explorasi keluarga anda. =)
saudara anda juga boleh masukkan nama2 ahli keluarga dia di page yang anda bina itu.contohnya anda d malaysia,anak saudara anda di Jepun.dia boleh mengakses page ini dan masukkan data seperti adik beradik dia,anak dia dan sesape sahaja yang ada kaitan dengan keluarga anda.
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    Keep on working, great job!

    Also visit my web-site - link building outsourcing


  2. Anonymous Says:

    We stumbled over here from a different web page and thought I might
    as well check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to exploring your web page yet again.

    Feel free to visit my webpage :: Asian whore with huge tits gets fucked


Post a Comment

  • bual-bualan


    ShoutMix chat widget

    Sertai

    pengunjung

    Tentang diriku

    My photo
    Menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi di Malaysia,Ijazah Pengurusan Perniagaan.